Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с клапана за регулиране та налягането.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И на газаджия бях, момчетата са може би единствените които отбират от БиГас в Пловдив и казаха, че проблема не е в газовата. Аз имам съмнение в дебитомера независимо, че на газ върви. Единият от майсторите на който си карах колата преди време пак заради същият проблем беше категоричен, че е дебитомера- даже ми показа как може да го излъжи, свали винтовете на датчика и го завъртя с около 45 градуса, колата на бензин запали от ряз и вървеше идеално....но в последствие като го върнах в нормалното му състояние автомобила също вървеше. Въобще този проблем се появява периодично и рязко изчезва понякога и без нищо да е барано по двигателя. Макар дебитомера да е купуван от официалният представител на БОШ аз доверие им нямам, тъй като преди време чисто новото МПХ се оказа дефектно и се наложи да го подменят.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #32
      Диагностиката би трябвало много точно да хване неизправност по дебитомера.
      От друга страна обърни внимание на това, което казва Oem за начина по който дебитомерът влияе върху работата на газ.
      Поради това мисля, че ако имаш възможност да тестваш с друг дебитомер, ОК. Но не трябва да купуваш такъв, ако не е доказано, че причината е в него.
      По-скоро фокусирайте вниманието си върху инжекторите на този етап.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Дебитомер за проба вероятно ще намеря, но реика с дюзи май ще е по-трудно. Освен да си пусна тема и да намеря колега от Пловдив които ще се съгласи да пробвам с неговите. А може ли да ми отговорите дали инжекторите могат да работят зле освен заради запушване и поради други причини?
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #34
          Трябва ти свестен диагностик. С тази кола имаш проблеми от край време. Или си прекалено недоверчив на майсторите или всички те пускат по пързалката.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
            Дебитомер за проба вероятно ще намеря, но реика с дюзи май ще е по-трудно. Освен да си пусна тема и да намеря колега от Пловдив които ще се съгласи да пробвам с неговите. А може ли да ми отговорите дали инжекторите могат да работят зле освен заради запушване и поради други причини?
            Най-честата причина е невъзможността да пулверизират добре горивото в следствие на замърсяване.
            Такова често възниква при каране на газ.

            Официално - решението е почистване в ултразвукова вана, което не винаги дава желания резултат.

            Неофициално - прост метод за почистване, който отнема малко време и пари и дава добри резултати.
            Повече информация, тук.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment

            Working...
            X